• مدیریت بحران در آژانس گردشگری

     

    ما در آژانس گردشگری آلوین قصد داریم تا پیشنهادات عملی و کاربردی را به شما همکاران عزیز و گرامی ارائه دهیم تا به کمک این راهکارها، شرایط سخت و راکد فعلی را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و برای روزهای بهتر در آینده آماده شوید! پس همراه آلوین باشید.

    بحران، شرایط غیرمعمول و غیر قابل پیش بینی است که احتمالا کسی نمی تواند از وقوع آن جلوگیری کند.

    در دوران سخت اقتصادی، اگر مثل یک کاپیتان کاربلد، برای کنترل کشتی کسب و کار خود راهکارهای درستی پیاده نکنید به زودی غرق خواهید شد.

    آژانس گردشگری

    راهکار اول: سیاست کاهش هزینه را در پیش بگیرید.

    تمام هزینه های آژانس گردشگری خود را یادداشت کنید. این لیست را بارها و بارها مرور کنید تا چیزی جا نماند. اکنون به این بیاندیشید که کدام هزینه ها قابل حذف است و کدام هزینه ها را می توان کاهش داد.

    فراموش نکنید حیات آژانس در این شرایط، به توانایی شما در مدیریت هزینه ها وابسته است. تا می توانید در آژانس هزینه های اضافی را کم کنید.

    راهکار دوم: نیروهایی که بازدهی کافی ندارند را از آژانس خارج کنید.

    در شرایط بد اقتصادی، ما به نیروهای چندوظیفه ای، پرانرژی و مثبت نیاز داریم. افرادی که با انگیزه و انرژی، بازدهی بالایی داشته باشند.

    اگر دلسوزی کنید و نیروهای کم انرژی، کم تعهد و کم بازده را در آژانس گردشگری حفظ کنید، باید منتظر نابودی کل کسب و کارتان بوده و به زودی باید همه کارمندان خود را از دست خواهید داد.

    آژانس گردشگری

    راهکار سوم: بودجه دوره بحران داشته باشید.

    فراموش نکنید به عنوان صاحب یک کسب و کار، شما باید بودجه ای برای مواقع ضروری داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید. این کار به شما آرامش زیادی می دهد. چون می دانید پشتوانه ای برای روزهای ضروری دارید و می توانید از آن بهره بگیرید.

    راهکار چهارم: متنوع کردن منابع درآمدی آژانس گردشگری را جدی بگیرید.

    اگر می توانید چند بخش جانبی در کار خود ایجاد کنید و سرمایه گذاری در بخشی که در آن توانمند هستید را آغاز کنید.

    آژانسی که فقط بر روی بخش اروپا و یا اینکامینگ متمرکز باشد، در شرایط بحرانی ممکن است آسیب های جبران ناپذیری ببیند. تا حد امکان زمینه های کار خود را گسترش دهید.

    آژانس گردشگری

    راهکار پنجم: از شنیدن خبر بد و منفی دوری کنید و در جمع های مثبت حضور داشته باشید.

    اگر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید! ولی بیش از حد خود را وارد اخبار منفی نکنید. صحبت کردن در مورد اخبار و همجواری با افراد منفی، شما را از موفقیت در کارتان دور می کند.

    ما مسئولیت اجتماعی داریم اما در کنارش وظیفه داریم آژانس گردشگری خود را نیز حفظ کنیم. نگذارید تمرکزتان از کسب و کارتان دور شود.

    راهکار ششم: تبلیغات چندجانبه آژانس گردشگری را جدی بگیرید.

    داشتن یه سایت و یا یک پیج اینستاگرامی برای موفقیت شما در تبلیغات کافی نیست! حتما در چند بخش قدرتمند شوید. داشتن سایت قدرتمند، اینستاگرام جذاب، کانال تلگرامی قوی، سیستم ارسال پیامک، ایمیل مارکتینگ و… در کنار هم، ریسک شکست شما را به شدت کاهش می دهد.

    در نهایت برای همه مدیران و کارمندانِ آژانس های گردشگری، آرامش، سلامتی و روزی زیاد و برای کشور عزیزمان ایران نیز حال خوب را از خدای بزرگ طلب می کنیم.

    شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت آژانس هواپیمایی آلوین24 از تمامی خدمات آن نظیر خرید بلیط هواپیما، خرید بلیت اتوبوس و رزرو تورهای داخلی و تورهای خارجی بهره مند شوید و در صورت سوال با پشتیبانی 24 ساعته آژانس تماس بگیرید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر






    نظرات